Педагогічна вітальня

2017-10-30

/Files/images/DSC00346.JPG

Педагогічна вітальня

30 жовтня в ЗОШ І-ІІ ступенів відбулося засідання педагогічної ради. В 2017-2018н.р. школа розпочала працювати над новою темою: «Формування ключових компетентностей конкурентно спроможного випускника школи». Сьогодні школа має готувати не лише носія знань, а й творчу особистість, яка здатна використовувати здобуті знання для конкурентоспроможної діяльності у будь-якій сфері суспільного життя, тобто формувати компетентну особистість. Тому сьогодні постає питання організації навчального процесу з точки зору компетентнісного підходу, а отже, й проблема компетентнісного підходу до управління процесом навчання є надзвичайно актуальною. Це питання і стало предметом обговорення на педагогічній раді. Було визначено мету, завдання, модель компетентного випускника загальноосвітнього закладу. Педагоги звернулися ще раз до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, в якому дається тлумачення понять «компетентність», «ключова компетентність», «компетентнісний підхід»; прослухали характеристику 10 ключових компетентностей, визначених у проекті нового базового Закону «Про освіту». Оскільки особливістю компетентнісного підходу є нова мета навчання, очевидним стає те, що відповідно до неї мають бути адаптовані всі компоненти навчального процесу. Тільки за умови охоплення всього педагогічного процесу можна досягти формування компетентності учнів як інтегрованого результату навчання.

Друге питання, яке розглянули на засіданні педагогічної ради, є традиційним. Це «Адаптація учнів 5 класу до програм середньої ланки». Класний керівник 5 класу та учителі-предметники поділилися досвідом роботи у цьому класі і прийшли до висновку, що успішній адаптації сприятимуть цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.

Заступник директора з НВР Тріщун Н.В.

Кiлькiсть переглядiв: 74

Коментарi