• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Безпека життєдіяльності – понад усе!

Безпека життєдіяльності – понад усе!

2019-05-17

/Files/images/Тиждень БЖД 2019.jpg
Безпека життєдіяльності – понад усе!

У Ржищівській ЗОШ І-ІІ ступенів з 13 по 17 травня пройшов тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності. В рамках цього тижня були проведенні такі заходи: тематична виставка літератури, періодичних видань, ознайомлення з інформаційною наочністю «Дитина на вулиці», міні-лекторій під рубрикою «Це повинен знати кожен», проведено вікторину серед учнів 8-9 класів «Виживання в екстремальній ситуації», бесіду «Вогонь: ворог і друг», конкурс на краще знання правил безпеки життєдіяльності серед учнів 5-7 класів, конкурс на краще знання правил безпеки життєдіяльності серед учнів 1-4 класів, показ відеофільмів з профілактики травматизму, правил поведінки в побуті. Діти із задоволенням подорожували по зупинках «Я – учасник дорожнього руху», «Пожежна тривога», «Безпечне довкілля», де продемонстрували свою ерудованість, активність, обізнаність з цієї теми.

Під час проведення Тижня тематичним планом були передбачені теми, що висвітлюють основні правила поведінки: у побуті, при експлуатації побутових електроприладів, під час збирання грибів та лікарських рослин, при виникненні пожежі в квартирі, лісі, під час грози, сильного вітру, шквалів, землетрусі, при виявленні розливу ртуті, при користуванні предметами побутової хімії та піротехнічними засобами, при виявленні маловідомих предметів.

Сьогодні проблема безпеки розглядається як базисна потреба людини, тому на школу покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.

Отож перед колективом нашої школи ми поставили такі завдання:

- підвищення ефективності освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя;

- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок щодо формування у учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;

- пропагування здорового способу життя серед батьків та їх дітей;

- інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.

У більшості дітей середнього та старшого віку вже вироблені навички користування побутовими електроприладами (телевізорами, магнітофонами, прасками, чайниками). Всі учні початкових класів, без винятку, знають номер телефонів пожежної частини (101), міліції (102), швидкої допомоги (103), вміють користуватися ними у випадку необхідності. Свої дії діти закріплюють в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням вчителів про небезпеку та наслідками зневажливого звертання з ними.

Педагоги піклуються про те, щоб перед учнями розкрився зміст дії, її ціль та засоби рішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань. Вчителі дуже ефективно попрацювали над тим, щоб діти засвоїли правила того, чого не слід робити.

Впродовж тижня класними керівниками велася робота з батьками через групове та індивідуальне консультування, інформаційні листи, залучення батьків до роботи школи з цього питання.

Т. В. Горбенко

Кiлькiсть переглядiв: 89

Коментарi